sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

No huh huh...

Jej! Sieltä se maltanmatka lähestyy, ai mistäkö tiedän? Postissa tuli jo EF:n matkalaukkulaputkin! Aah :) Mutta sitten karu totuus kun alettiin Annan kanssa katsoa mitä mukaan pakkaamme, mitä ihmettä mä muka sinne mukaan pakkaan! Eihän mulla ole mitään. Just joo, sanois tähän moni, mutta niin asia vaan on! Suurin osa viime kesän kesävaatteista on liian suuria (onneksi!) joten tein tässä pientä ostoslistaa, jota alan sitten käymään läpi muutamaa viikkoa ennen matkaa. (Ihan vain sen takia, että jos tästä nyt vielä vähän laihtuis, vai?) Jo H&M:n sivuja selatessani sain yhden kollaasin tehtyä, jopa karsisin siitä suurimman osan jota ''en tarvitse''. Pah.



Ja tuossa ei todellakaan ole kaikkea. Tarvitsen myös kaikkea muuta taskusanakirjasta rakkolaastareihin, joten jo ennen matkaa joudun maksamaan itseni kipeäksi! Jeah. Ja matlakaukku saa painaa max. 20 kiloa. Saanko kysyä, miten ihmeessä saan kaiken mukaantulevan mahtumaan edes yhteen matkalaukkuun, saatikaan ettei se paina 50 kiloa? Olen siellä kolme viikkoa, haloo... No onneksi ongelmaa on aikaa pohtia vielä suht kauan. No okei okei, oon mä sen laskenut... tarkalleen 50 päivää!

-Elisa

2 kommenttia:

  1. Mullakin olis suunnitteilla lähtee 2011 kesäks maltalle, että kamera mukaan ja sitten kun palaat haluun tietää mm. kaiken (= Meettekö isäntäperheeseen vai sellaseen toiseen? Kiva blogi muutenkin ! Tykkään ♥

    VastaaPoista
  2. Moi! Joo mennään resortiin, eli asuntolamajoitukseen. Ja kuvia tulee näkymään täällä blogissa heti matkan jälkeen!

    VastaaPoista

Kommentteja, kiitos!