tiistai 6. huhtikuuta 2010

Mitä mielessä

Pääsiäinen meni hujauksessa, yhdessä Omeglen ja ihanien ystävien. ohjelmassa oli myös hieman juhlintaa, elokuvia sekä auringonpaistetta. Tässä mielessäni pyöriviä asioita kera pääsiäiskuvien, sekavaa eh??

1. Kuinka pitkälle ihmisen stressitaso kestää ennen vatsahaavaa ymsyms? Mä olen kohta siinä rajalla. Luulisin.




2. Mitä ihmettä, miksi kukaan ei ole kertonut minulle että Frendit on alkaneet alusta??? Siis IHAN alusta. Jättimasis ekojen jaksojen missaamisesta!

3. Miksi lomalla on koko ajan menossa joka suuntaan, ja jakautuu kahdeksan kertaa kahtia että ehtisi joka pai
kkaan. Silti loman lopussa huomaa, ettei ole oikeastaan tehnyt mitään järkevää.

4. Saati sitten lenkkeillyt niinkuin oli livannut itselleen.

5. Miksi ihmeessä 3D elokuvat on niin saakelin kalliita kun eivät ne edes oikeastaan näytä erilaiselta kuin tavalliset. Allekirjoittanut näki viikonloppuna Liisa Ihmemaassa- elokuvat 3Dnä, ja melkein maksoi itsensä kipeäksi. Onneksi on ihanat ystävät ja joululahjaliput.



6. Ketä hullu myöhästyy viimeisestä peräkylään tulevasta bussista ja joutuu tilaamaan taksin sinne peräkylään, hinnalla 30 e.



7. Joo se taisin olla minä.



8. Kun se järjetön kateus jostain iskee toiselle ihmiselle, siitä ei vain pääse yli. Näin kävi minulle, kun näin millaiset kengät serkkuni oli ostanut. Järjetön kateus. Nyt on pakko tilata itselle samanlaiset.



Eikö ole ihanat kengät?
Mites on, laitetaanko tilaukseen?

-Elisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja, kiitos!