maanantai 19. huhtikuuta 2010

etthundra

Päätin tehdä tällaisen sata faktaa minusta jutun, vain siksi kun se vaikutti niin kivalta. Mitä luultavimmin kyllästyn 30 kohdalla, jos tunnen itseni, mutta yritetään! Kuvituksena randomeja lempparikuviani.

1. Nimeni on Elisa Maria Tiensuu
2. Ensimmäisen faktan keksimiseen meni ihan liikaa aikaa.
3. Minulla on pikkuveli, isä ja äiti.
4. Täytän tänä vuonna 17
5. Olen 168 senttimetriä pitkä, mikä on mielestäni aivan liian vähän. Toisaalta onhan se mukava, että voi käyttää huikeita koroja.
6. Olen aina halunnut isosiskon yhteisen vaatekaapin toivossa.
7. Olen aina etuajassa. Joka paikassa. Jos myöhästyn, joudun yrittämään sitä todella kovin. Toisaalta mielestäni on äärettömän noloa olla myöhässä, ja tietysti jossain tapauksissa etuajassakin oleminen on noloa.
8. Mulla on paljon ihania ystäviä. Paras niistä kirjoittelee tänne myös, mutta aivan liian harvoin!


Tämän hetken silmänilot

9. Olen onnistunut saamaan veljeni silmän mustaksi heittämällä tätä kovalla muovikellukevyöllä.
10. Olen muutenkin mahtava heittelemään asioita. kaikkea mm. palloista kynsilakkapulloihin.
11. Uskon vahvasti, ettei itsensä maitohapoille treenaaminen auta mitään.
12. Teen sitä silti ajoittain hyvinkin tietoisesti.
13. Olen iänikuisella laihdutuskuurilla.
14. Rakastan kaikkia homoelokuvia Brokeback Mountainista Harvey Milkiin.
15. Kannatan homoparien adoptio-oikeutta.
16. Minulla ei ole koskaan ollut lemmikkiä. Haluaisin pienenpienen mäyräkoiran tai sitten kissan.



17. Keskiarvoni oli peruskoulussa 9,2
18. Silti en ole koskaan ollut minkäänlainen hikke. Kaverit, tietokone ja harrastukset ovat lähes aina menneet koulun edelle.
19. Hyvästä koulumenestyksestä saan kuitenkin luultavimmin kiittää äitiä, joka luki jokaiseen kokeeseen kanssani 4 luokalle asti.
20. Aion hakea Turun kauppakorkeakouluun opiskelemaan Kansainvälistä liiketoimintaa. Ainakin tällä hetkellä, olen tunnettu vaihtelevasta mielestäni.
21. Unelma- ammattini on aina ollut näyttelijä, mutta en lähde sille alalle, koska uskon että näyttelijöillä on huono palkka.
22. Rakastan teatteri- esitysten katsomista 10 kertaa enemmän kuin elokuvissa käymistä.
23. Olen hyvin sosiaalinen ja puhun paljon. Yleensä liikaa.
24. Pettymyksekseni, en ole hyvä pitämään salaisuuksia. Pystyn siihen aina, enkä siis kerro niitä mutta se on minulle äärettömän vaikeaa.


Zaran näyteikkuna

25. Inhoan sipulia yli kaiken. Raakana se on sietämättömän makuista, ja kypsennettynä se on limaista ja ällöttävää.
26. Lempiruokani on jokin niin tavallinen kuin makaronilaatikko. Viime aikoina spagetti ja jauhelihakastike on kuitenkin pääsemässä voitolle...
27. Lempikirjojani ovat Georgia Nicholsonin salatut elämät. Ne ovat hieman pikkumaisia, mutta hulvattoman hauskoja!
28. Paras elokuva ikinä on Pretty Woman. Älkää väittäkö vastaan.
29. Viime aikoina minusta on tullut järjettömän kiinnostunut Amerikan historiaa kohtaan. Ylipäätänsä kaikkeen mikä liittyy tuohon maahan, missä kaikki on suurta.
30. Lempikaupunkini on New York, vaikka en ole edes koskaan käynyt siellä. Osaan silti luonnehtia sen keskustan ja tiedän siitä paljon.
31. Haluaisin vaihto-oppilaaksi Australiaan lukion jälkeen. Mutta luultavimmin en pääse.



32. Rakastan kieliä. (siis niitä espanjaa ym...) Eritoten englantia, haluaisn puhua sitä yhtä sujuvasti kuin sitä äidinlkielenään puhuva.
33. Mielestäni The Lonely Islandin I'm on a boat kappale on aivan helmi :DD
34. Andy Samberg on aivan ihana.
35. Lataan netistä Saturday Night Liven jaksoja, koska muuten niitä ei pysty suomessa katsomaan. Ne ovat aina niin nerokkaita.
36. Huoneessa on ikean lamppu, jonka valaistuksessa huoneestani tulee hetkessä bordellin näköinen. Punainen ja erittäin vaarallinen. Voit kompastua jumppapalloon.
37. Haluan tyttäreni nimeksi Mariella. Pienenä minulla oli myös sen niminen nukke.
38. Vihaan jos asioita ei tehdä heti. Menen ja teen ne itse tekijän puolesta.
39. Toisaalta voin itse olla tekemättä jotain asiaa vaikka kuinka kauan, esimerkiksi siivoamatta. Minua ei edes häiritse sekainen huoneeni.
40. Laulan aina kotona, eikä veljeni pidä siitä.



41. Mielestäni Robert Pattinson on ehkä jumalaisin olento maan päällä.
42. Luultavasti liioittelin äsköisessä lauseessa.
43. En sittenkään.
44. Huomasin juuri, etten kyllästynytkään 30. kohdalla!
45. Olen kaupunki-ihminen. En pidä siitä että asumme paikassa jossa en pääse ihailemaan näyteikkunoita tai nauttimaan kupposta teetä Robert's Coffeessa.
46. Rakastan muotia.
47. Pidän myös yli kaiken meikkaamisesta, voin istua paikallani ja meikata yli kaksikin tuntia.
48. Minulla ei koskaan ole tarpeeksi kenkiä tai takkeja. Tai laukkuja.



49. Koukutan jotain kappaletta täysillä kaksi viikkoa, kuunnellen pelkästään sitä koska se on olevinaan niin hyvä. Sen jälkeen en voi sietää sitä.
50. En pidä siitä etteivät perheenjäseneni osaa koputtaa ovelle. He vain rynnivät sisään. Sekään ei ole kivaa että äitini on facebook stalker. Ja lukee myös tätä. Heh.
51. Haluaisin tatuoinnin niskaani.
52. Haluaisin ajaa jo autoa.
53. Tarvitsen joka yö 9 tunnin yöunet. Muuten en osaa ajatella.
54. Minua ärsyttää suunnattomasti että pikkuveljeni viettää n.3 ja puoli tuntia tietokoneella joka päivä pelaten turhia tietokonepelejä.
55. Pidän juoruilusta. Sellaisesta pienestä.
56. Rakastan kirjoja. Viime aikoina minulla ei vain ole ollut niille tarpeeksi aikaa, mutta koitan korjata sen vääryyden.



57. En ole lainkaan pitkävihainen. Annan aina anteeksi niin nopeasti että itseänikin ärsyttää.
58. Viime aikoina minusta on tullut oudon mukavuudenhaluinen. Villasukat ja huopa ja pehmeät materiaalit, ah.
59. Tulipalossa pelastaisin a)kännykkäni b)kamerani c)lempikenkäni. Kyllä oikeasti.
60. Olen laulanut kuorossa, mutta se oli todella ärsyttävää. Se on kuitenkin myöhemmin auttanut stemmojen laulamisessa.
61. Sanon olevani tuhottoman hyvä leipomaan. Ja niin olenkin.
62. Niinkuin huomaatte, liioittelen usein paljon.
63. Kynsilakan poistaminen on maailman ärsyttävintä touhua.
64. Olen käyttänyt tuhottoman monta hetkeä siihen , että mietin näkevätköhän ihmiset värisävyt eri tavalla.



65. Rakastan ystäviäni yli kaiken. Muut ovat sitten kavereita.
66. Olen vehnäjauho- addikti. Voisin syödä tuhottomasti kaikkea vehnäjauhoa sisältävää, vaaleaa leipää, keksejä yms.
67. Haluaisin älykkyystestiin. En tiedä miksi.
68. Vihaan kumpionseksikkäämpiedwardvaijacob- kiistaa.
69. Sellaisen sattuessa olen kuitenkin aina Edwardin puolella.
70. Osaan nimeltä satoja ja taas satoja julkkiksia. Kiitos seiska <3
71. Vihaan puluja. Ne ovat todella ärsyttäviä, ja pelkään aina että ne kakkivat päälleni.
72. Haluaisin valkaista hampaani.
73. Ja ripsienpidennykset.
74. Toisaalta mielestäni hiustenpidennykset ovat säälittäviä. Kyllä ne hiukset oikeasti kasvaa, pitää vaan odottaa...



75. Rakastan kesää. Mikään ei ole parempaa kuin aurinkoa yli 12 tuntia päivässä.
76. Vihaan ötököitä. Kaikki ötökät ovat ällöttävia ja pelottavia. Paitsi perhoset tietysti.
77. Rakastan saunomista. Yksin. Hiljaa.
78. Saan käännettyä kieleni kokonaan ympäri.
79. Haluaisin tavata koko ajan uusia ihmisiä. Sen takia vihaan asua täällä tuppukylässä.
80. Väitän joskus asuvani Turussa, sillä Lietohan on melkein turkua, onhan?
81. Lempparisarjojani ovat tällä hetkellä Rachel Zoe Project ja True Blood.
82. Nauran yksin True Bloodin jutuille. Täysillä. Kun muut nukkuvat.



83. Olen naurettavan huono päässälaskija. Lasken sellasetkin laskut laskimella kuten 13+8
84. Olen todella hyvä huijaamaan itseäni. Pikkuhiljaa olen oppimassa siitä pois, mutta mestari olen vieläkin.
85. En koskaan haluaisi silmälaseja.
86. Smurffit ovat pelottavia.
87. Haluaisin käydä vaikka missä konderteissa, mutta en käy koska ne maksavat niin helvetisti.
88. Katson uutiset joka päivä. Yleensä netistä.
89. Haluaisin että joku joskus yllättäisi mut synttäreinä.
90. Ja tähän se luovuus sitten loppui.



91. Harrastan lentopalloa ja olen lopettanut kilpatanssin, mutta sanon joka kerta kysyttäessä että harrastan kilpatanssia.
92. Huijaan siis itseäni taas.
93. Rakastan kilpatanssia yli kaikein. Se on ehkä ihanin harrastus ikinä.
94. Lopettaisin lentopallon koska tahansa jos saisin uuden parin kilpatanssiin.
95. Osaan kävellä talossamme silmät kiinni törmäilemättä mihinkään.
96. Sain juuri tietää, että Robert Pattinson esittää seuraavassa (?) elokuvassaan Kurt Kobainia. Sitä odotellessa.
97. Tajusin, että olen jauhanut aivan liian paljon Robert Pattinsonista.
98. Kuuntelen päivittäin Michael Jacksonia vain, koska mies on ihan legenda.
99. Rakastan kaikkia roskaohjelmia, kuten talenttia ja Big Brotheria. Saa kääntää aivot off- asentoon ja tuijottaa telkkariruutua kieli suusta roikkuen sen kummempia ajattelematta.
100. Käytän liikaa sanoja jäätävä, sairas, säälittävää ja huoh.



Toivon hartaasti, ettei kukaan jaksanut lukea loppuun saakka.

-Elisa

2 kommenttia:

  1. Oon selannu näitä merkintöjä, enko osaa todeta ku 'Vau, siinä on ihminen joka OSAA kirjottaa!' Sun merkinnät on tosi mukanaan vieviä, eikä niiden lukemista vaan VOI jättää kesken :'D Plussaa kivoista kuvista- ehdottomasti-, varsinkin tuosta tämän merkinnän vimeisestä kynsilakka kuvasta, tuo väri on ihana! Jatka toki tätä rataa ^^

    Ps. Kehaistakoon että olet melkoisen tyylikäskin 8'P

    VastaaPoista

Kommentteja, kiitos!