lauantai 16. huhtikuuta 2011

and it goes on and on and on

Flunssassa jälleen, kuinkas muutenkaan! aivan järkyttävä yskä koko ajan... kaikkein huonoin puoli on se, että ostin juuri jäsenyyden kuntoilevilleen enkä pääse treenaamaan! Surullista :( testaamaan olen ehtinyt vasta BodyPumpia ja Pilatesta.




Kesäkuntoon pitäisi päästä ja täällä sitä vaan sairastellaan! Että sillä lailla. 8 kiloa ois ainakin helpostikin varaa pudottaa, ja se ei ihan istuskelemalla tapahdu... No, ensi viikolla sitten, heti kun kuume laskee niin olen taas tien päällä! :D

Kattokaa ku mun tukka on kasvanu :3

randon silmäkuva tähän väliin erittäin randomisti.

Lupaan postailla taas piakkoin! nää välit vaan venyy tuhottomat pitkiksi yleensä... ens kerralla kerron mun uudesta macaron-leivosvillityksestä, näpsäilen kuvia kaikista uusista kamoista ja kerron myös mihin mahtavaan tapahtumaan osallistun kesän lopulla. En malta odottaa! 8))

Tsau, Elisa

1 kommentti:

  1. jee oli jo aikakin tulla uutta juttuu :3 sun vihreänruskea simmu katsoo suoraan mun sieluuuuun <3

    VastaaPoista

Kommentteja, kiitos!