maanantai 22. kesäkuuta 2009

Päivän bongailut

Anna

Juu, tänään oli riparin ensimmäinen "tutustumispäivä". Elikkä me ISOSET saatiin nähdä pikkuset riparilaiset ekaa kertaa :'3 Tehtiin ryhmäjaot ja muuta jännää.
Kokoontumisesta lähdettiin sitten heti Elisan kanssa kauppoihin.
Ekat kolme tuntia meitti kierteli Elisan ja sen äipän perässä IKEAssa, ja katto ko toiset siinä keräs kärryn täyteen kamaa ;D
Elisa varmaan esittelee taas aarteitaan myöhemmin.

ja sen jälkeen, VIHDOIN, pääsin ostamaan Myllystä ittelleni pinsetit, sekä "crocsit", joita tartten sitten leirillä.


Ne on ihanan limenvihreet <3

Kenkien oston jälkeen bongailtiin hiukan Pete Parkkosta:


Minä ja Elisa: *Kulkevat Spice Icen ohi*
Minä: "Mä katoin et toi tyyppi on ihan Pete Parkkosen näkönen" *naurahdus*
Elisa: "Kuka?"
Minä: *Nyökkää kohti jätkää ja tyttöä, jotka istuvat kahvilan pöydän ääressä*
Elisa: "Aaa. Joo."
Minä: "No kato nyt. Tommonen kikkaratukka ja kaikkee. Näyttää ihan siltä" :D
*Kulkevat ohi, Pete katsoo kohti*
Elisa: "Joo niin näyttää." *vilkaisee minua* "Vähän turhanki paljon"
*Molemmat vilkaisee uudestaan*
Elisa: "Se muuten on se" :'D
Minä: "No joo! Mä katoin jo kaukaa tota pehkoo ja et onpa Parkkosen näkönyn hyppä" >D

Ja sitten Elisa meni kertomaan kuinka sen ystävä oli tienannu hitosti rahaa tällasilla julkkisjuoruilla. Nyt ketuttaa ko en ottanu sinne riparitapaamiseen mukaan kameraa, koska olis voinu räpsästä kuvan Parkkosesta ja tästä tuntemattomasta tyttösestä kahvilla :'D

Noo, mutta tää oli tämmönen pikapostaus, koska pitää mennä kattomaan kamoja leiriä varten.
Pyöräillään päälle 50km saaristoon, ja lähtö on keskiviikkona aamulla. Ja takaisin tullaan sitten viikon päästä!
Joten adiós, Auf Wiedersehen, au revoir, sayonara jne!

Anna kiittää ja kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja, kiitos!