lauantai 18. heinäkuuta 2009

Oisko vähän Naturelli, Kanttarilla, Kanttarelli..

Anna

Aivan niin, tänään siis hilluttiin, ja oikein urakalla, Elisakin kertoo :D
Ja hei! Muistin ottaa sen kameran mukaan! Ja siinä oli jopa akku sisällä! Ja otin sillä jopa kuvia! Vou, olen nyt todella ylpeä itsestäni :D Kaikki Elisankin kuvat ovat siis ala Anna & her kamera. Jes.

Image and video hosting by TinyPic
(oon oudon näkönen..)

Ja tänään ei muuten syöty..

Image and video hosting by TinyPic

Mitä nyt Elisalla sattui olemaan pari ilmaislippua Aschaniin..

Image and video hosting by TinyPic

Ja sitten sillä sattu olemaan mukana jotain ihmeellistä kuivattua kiiviä <3 Oli namii :3
Eikä me TODELLAKAAN käyty sitten isommalla porukalla ostamassa Heseltä pirtelöitä.. Mulla ei siis ollut kädessä keskikokoista minttusuklaapirtelöä kun käveltiin keskustan (joka on muuten Liedossa ihan hirmuisen iso..) halki.
Eikä muuten käyty porukan kanssa sitten myöhemmin Atesissa.. Ei sillä että mä mitään olisin syöny. Vahingossa tarttu hampaat Karon pizzan reunaan..

Ja sitten hiukan tän päivän vaatetusta + muuta asustusta.
Tänään oli taas sellainen päivä, että teki mieli läteä liikkeelle vähän naturellimmalla lookilla (Suomenna: Hiukset ainoastaan harjattu, ei mitenkään laitettu + ei silmämeikkiä).
Oli huono idea lähteä liikkeelle laittamatta hiuksia. Koska ensimmäisessäkin kuvassa ne näyttävät lähinnä jonkun siivoojan mädäntyneeltä mopilta, mutta minä urheana kestän sen.

Image and video hosting by TinyPic

Huomaatte kai, että poseeraaminen ei oo mun juttu.
Päällä siis:
- Kengät (ei näy kuvassa, hyvä niin.) ei hajua mistä lie.. :'D
- Ruskeat legginsit
- Sininen mekko, itse tehty (HAHAHAH, kannatti sitä yrittää..)
- Aurinkolasit (jotka ei muuten sovi mulle), H&M

Image and video hosting by TinyPic

Ja olihan mulla jotain korujaki. Muutama hassu.



- Kaulakoru, Santorinista Kreikasta
- Meritähtikorvikset, Santorinista
- Hopeat korvikset + toisen korvan rustokoru, Glitter
- Siniset helmet, ystävältä <3
- Ruskea simpukkakäsikoru, Elisalta <3

Image and video hosting by TinyPic

Ja sitten vielä, ekalta kunnon ulkomaanmatkalta, Turkista ostettuja käsikoruja <3
Ai niin. Oli mulla joku laukkukin.



Tykkään siitä. Sekin by H&M.

Siirryttiin joukkion kanssa sitten yhdessä vaiheessa fantastisen paratiisin - Aurajoen - rannalle.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Meillä oli kivaa <3

Image and video hosting by TinyPic

Ja saatiin vihdoin kuva, jossa me Elisan kanssa edustetaan hyvin :'D
Ja siinä muuten päällä kiva harmaa boleroni (edessä ruutukuviota, ei näy kuvassa). En kehtaa mennä sanomaan että seKIN sattuisi olemaan H&M:stä??
Ja HUOMIO!! Kuvassa mulla on kädessä oranssi iPod Nano Apple! (Ei sillä että se oikeesti mun olis..)

Image and video hosting by TinyPic

Miklun derbin peili on mun kaveri :3
Ja sitten kun about puol yhentoista aikaan illalla tuppas tulemaan hiukkasen kylmä, päätettiin alkaa suunnata kotia kohti.

Image and video hosting by TinyPic

Mun on turha edes väittää että se olis mun. OLISKIN. Ja osaisinki ajaa..
Se on Artun.
Ja mä menin sen kyydissä kotiin.
Ja se oli kivaa <3 Ajettiin lujaa <3
Ja matka meni nopeemmin ko jos olisin KÄVELLYT sen i_ha_nan matkan kotiin.
Kiitokset suuret Artulle ^^ Kevari on kiva kaveri.

Image and video hosting by TinyPic

Ja kotona sain ihanan yllätyksen: Äiti oli ostanut mulle ja veljelle mansikoita ja kirsikoita jajajajaja.. (En mä kyllä niihin kirsikoihin asti vielä päässyt..)
Eli kuvassa hiukkasen meitin iltapalaa :3
En kyllä kaikkea syöny, vaikka mieli olis tehnyt!

Image and video hosting by TinyPic

Kiitokset ihanasta päivästä:
<3 Elisa - Mai hani aka DISSAAJA
<3 Karo - MUN iPod Nanon omistaja..
<3 Järvinen - Se TOINEN DISSAAJA
<3 Tinse - Meiän bisneksen toinen pyörittäjä
<3 Arttu - Mun kuski
<3 Miklu - Se liittolainen

Tämä hihhuli täällä koettaa taas saada painettua päätä tyynyyn (jossa on muuten ihana muumityynylakana <3), koska pitäisi huomenna jaksaa herätäkin. Näin.

Tack so mycket, god natt!

PS. Mikä siinä muuten on, kun kaikki nämä kirjotukset tulee tehtyä aamuyöllä?
Syy SAATTAA ehkä mahdollisesti olla se, että niinä päivinä kun on jotain kirjoitettavaa, on sattunut tulemaan kotiin vasta iltamyöhällä, ja sen jälkeen, ennen kirjoittamista on suuret operaatiot:
- Kuvien siirto koneelle
- Kuvien järjestely
- Kuvien pienentäminen/muokkaaminen
- Kuvien saaminen tänne
Ja samaan aikaan kun vahingossa erehtyy keskustelemaan ihmisten kanssa mesessä niin.. saattaa ehkä kestää pienoinen hetki.. Uskokaa, kokemusta on.

PPS. Elisa dissaa mua jopa otsikoilla.

2 kommenttia:

  1. moro, miks raiskaat sydämmii. Älä tunge niit joka väliin.

    VastaaPoista
  2. Raiskaan niitä koska ne on kivoja. Yksinkertasta :D

    VastaaPoista

Kommentteja, kiitos!